Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Thursday, August 5, 2010

u.n.l.u.c.k.y.d.a.y

Ntah apa la malang sangat arini...
dh la kna bangun jam 2am..gara stupido driver amik awal sangat pg keja..
dengan muka yang sangap tpaksa jua aku bangun..jam0300 van dh tpacak dpn umah(mau ja memaki...sabar~)
apa x aku panas pagi2 buta...dh la aku spttutnya msuk jam 5am, jam0330 smpai aport dh..hu! @#$%^&!!!!
punch in ja pastu tdo dkt restroOm..

bangun2 ja dh kul 0530..gosh! lmbt pg briefing! kluar dr restroom...hurm??? knapa smua yang buat ctr srilankan airlines still duk lepak ni.ciap tgk muvee lg..adoi! dengan muka yang blom b'makeup trus tnya officer...rupa2nya flte delay! cis!!!! jam 7 baru buka ctr...adoi! (cont sleep ZZzz)

Buka ctr ja, mmg long queue! ni pak arab pon nda pndai paham ba...org blng queue, men masuk ja barisan...aiya! then nda tu la mslh teknikal apa di bagage..conveyar x fungsi..suma beg stuck! n d worst is...kna tolak manual beg2 dorg yang 30kg++ beratnya!!!! argggh! saket pinggang ku...ada yang kc kluar kungFu..ciap tendang2 beg..pax pon tgk ja..lantak lar! ctr ttup lmbt gara2 conveyar x gerak2,msuk data2 pax..then pax yang ada excess bagage then refuse to pay at all~ ingt ni kapal bapak ko punya ka!!!! aih~

pastu dr sakit2 jiwa bt ctr srilankan yang camBAGUS tu..then d next esaimen bt kapal tu lagi..ya allah...menguji kesabaran ku btol~ nasib yg ni ONTIME~ <-nasib2 ja tu...1st pax ja aku dh salah checkin...!! F!!!!! dr start bt ctr muka mmg cuak gila~ mana la aku mau cr pax yg aku dh slh check in ni...??? last2 minit bru dpt detect..tu pun atas bantuan talian hayat org seblah:kak zaila tq!!!

hari ini benar2 menguji kesabaran ku..ntah la apa ja aku pikir smpai slh chckin la..slh issue boarding pass...adoi...maybe Dia terlalu kuat berada di minda ku.. A.S.....i miss u a lot!! Ya Allah..kalau benar dia la orangnya, beri la aku petunjukmu dan aku tidak akan membuang masa untuk bersama dengan orang yang tidak tahu menghargai aku..aku tau aku khilaf dulu tapi sekarang aku sedar bahwa kita tidak mampu memiliki apa yang kita mahu..Dan kalau A.S bukan orangnya, aku ingin dia segera pergi dari minda ku...sakit hatiku apabila memikirkan hal ini... sampai bila aku harus begini..............................+_+


song theme : UNGU - LUKA DISINI (apsal la aku layan lagu jiwang2 sda ni.....)

0 comments: