Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Friday, August 6, 2010

oh no. . .

arini bukan dalam sejarah sebab udah berulang kali aku MC! gara2 durian yg aku makan semalam...pastu badan rasa panas...lemas~ huhuhu...aktiviti arini...juz hang out ngn anne dengan rara....pg giant..[lupa hp!] msti dia marah glak kol2 aku x dpt...hu~

kepala terasa sakit...migrain!!! oh no...mesti gara2 kna hujan. sampai rumah trus on9...Ym...hmm..ada pula dia..adoi..semakin rindu rasanya~ sekarang pun masih lg chat ngan dia....trus aku taip "imy"....tp dia reply "??"..mungkin dia x faham short2 form ni...."imy" tu i miss you la....nasib jua dia xtau..pheww...tpi aku yg gelabah..xtau kenapa.gila!

tadi baca status pJolmystryCall, dia ngn pzie hmpir lemas d sungai kiulu..adeh!! tsentap jua aku...tiba2 terimbau pla kenangan ngn pzie dulu......hmmm...kalau la ko z dumb aku mmg aku tidak jadi macam sekarang yang masih tercari2 mr.right~ pzie oh pzie..u still my 1st luv now n 4ever. . .[tmenung lagi.........]

mission: mencari cd UNGU!!!

aih! mencinya masuk keja jam 5am..huuuuuuu~
tdo dlu...
daa~
gudnite!

0 comments: