Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Tuesday, March 8, 2011

Kenapa Aku Tidak Seperti Mereka?


  • Teman²ku ramai yang berpasangan lebih dari satu..dengan erti kata lain SKANDAL! best ke??
  • Dorang kata kalau gaduh / makan hati / Sebel / Bosan / dengan 'A' ada lagi  'B' yang boleh menenangkan hati...Bukankah itu namanya "pengecut"..cuma lari dari masalah rather than settle it down..hurm :|
  • Macam mana dorang bleh handle??
  • Macam mana dorang bleh bagi² sayang dorang??
  • Betul² ♥ atau just for fun??
Kenapa Aku tidak seperti dorang? tak pernah terfikir nak men pasang²...Aku tak pernah ingin mengikuti cara gitu. Sakit sangat kalo tau couple backstabbing..rite?! I dun want to be called backstabber! But i ♥ my frenz! Biar apa pun yang dorang buat, its not my biznez actually~ Bak kata pepatah salah sorg member aku " P**i aku jua, bukan kau! miahahahhaha!!! Ade aku kesah?~ LOL!

LOLz!!!!


0 comments: