Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Wednesday, February 16, 2011

wishing my miracle come :(

Petang tadi teman aku dh kne kol oleh FireFly...
Oh! aku belum lagi...
isk..
im happy for her..
but deep inside im frustrated..
sbb kami sama² pg interview ari tu..
xtau die dpt dlu..
And im the one who help her to gve her resume to my friend..
apsal aku pla yg x dpt neh!
isk...
xpe..
ade 2 hari lg..
kalo xkne kol..its mean xde rezeki la aku..

On the way pgi klinik(temankan fiancee aku), aku ade citer sal mmber aku yg dh kne kol tu..
Then ape yg aku harapkan die bagi aku semangat..
Ini tidak..Down kn aku lagi..
Katanye, Jangan terlalu berharap kerana sesuatu yang kita harapkan xkn akan dapat.
Hu!
Sakit telinga aku dengar..
Dia x henti² bcakap smpai aku ckp "SHUT UP!"
and yet..he still talking and talking...
Dari harapan aku yang mengharap berubah jadi FADE-UP.
Fade-up ngn perangai die yang x supportive langsung!!
Die ckp my dress on that day(intvw) x kemas...!
Time hantar aku xde pun tegur dressing aku.
Aku bukan marah sebab x kne kol..tapi die lagi nak buat aku panas hati
JIWA KACAU btul aku skg ni.

Dear my Fiancee...
U supposed to support me not gve that critics!
Ah! malas lah nak fikir...
Sakit hati je kalo ingt blk..
So sorry kalau layanan kepada orang sakit x baik.
sbb syg pun SAKIT juga. SAKIT HATI!
Jangan pernah tanya kenapa syg diam.
Thats means syg betul² bengang,marah,blur!
Try to talk something nice next time.

I just have 2 more days for waiting a good news.........:|
++wish me luck++
Anyway, Congrats Hera :)

0 comments: