Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Sunday, January 2, 2011

susah senang hidup bersama :)


Memang benar kalau sudah sayang kita akan bersama dengannya walau apapun yang akan terjadi..Sayang saya terhadap kamu tidak akan kurang sedikit pun.

Si mata sepet yang suka buat aku marah tym aku marah.
Si Gendut yang suka menari dalam kereta dengan aksi doraemonnya.
Si Bechok yang tidak henti² bercakap
Suka Marah² dan marah dan marah..tapi x lama.
Suka bikin aku merasa di sayangi setiap masa ( even aku x tunjuk prasaan ku.hiks~)

Biar apa pun..saya sayang sangat² dengan dia..
Ya Allah, aku mohon kepadamu supaya hubungan ini akan terus berkekalan sehingga akhir hayat..
amin.

P/s: everyday i love u dear HamDaN!

YouR LuVely Fiancee
-ayya- (my nickname yg dia pnggil..ngeee)

2 comments:

Me Is For You said...

bila lg ni mjlis nikah nya?hehe

AhmOichantek said...

on oct 11
jemput la dtg erk..
:)