Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Friday, January 14, 2011

miss u so much.......!!!

I just adopt new kitten!(11.01.11)



Miaw ni jumpa di belakang rumah..x pnh pla nmpk kucing kecik ni bkeliaran di belakang rumah..hurm..masa tu bru lepas msk..pastu pnggil miaw ni ntuk makan. he's so adorable! and sangat² manja..miaw ni x makan pon yg aku msk..dia mau di usap ja. Sooo manjaaaa~

Semalam try beli makanan friskies.
Miaw suka sangat²!!
Dan yang aku prasan lepas makan mesti tido..


xnak main smua..ajak main tpi mata miaw sgt kuyu..isk.geram lak..biar la dia tdo..gemok nanti comel!

Aku pon tlelap(after reading twilight novel in my iphone)

Sedar dari tido...
miaw xda di sofa(where he use to sleep)
aku try cri kt dapur.pon xda.
cri di blkg rumah.depan rumah.PON XDA~ hmm..
msti merayau kt luar..
sbb sliding door aku x tutup.

Lepas sidai baju
tiba² ada suara serak di sebelah rumah.
aku pun intai.
its miaw!
aku trus bwa masuk rumah.
Miaw makan makan makan..pastu tdo lagi kt sofa.
Malam tu pegi cri mkanan wth my fiancee.
Miaw ikut skali.
Biasanya kucing xkn duduk diam dlm keta.
Tapi Miaw duk diam..bole lg tdo nyenyak.mayb sbb aircond.
Pulang rumah, bg miaw makan jap..pastu teman dia "poo²" kt luar..(sbb 1st day dia 'poo²' merata kt dapur)
pastu bru dia tdo..kt sofa kegemarannya.......

Hari ni aku bangun awal sebab nak bagi Miaw makan..
Oh! by the way i just got a new name for miaw.LOLI.(which means Laugh Out Loud.Innocent)
Dia main kt luar..huuu..bgs la. x juga tdo seharian. :)


Continued reading my Twilight novel......ZZzz..

Lama juga aku tdo..
aku bangun ntuk bgi Loli makan..his febret;frieskis!
aku pnggil² Loli..
hurm....mana la Loli ni..
Aku try cri semua tempat..tmasuklah rumah seblah tempat dia main semalam.
xda juga.
2jam aku cri Loli.tpi Loli x mncul²..mana dia pgi ni...

sekarang jam mnunjukkan 0216am...
Loli x muncul² lg dri jam 1900..

Loli.......Where are you..:(
I miss u so much!
Dissapear just like that....
I already put his food in front of the door.
Aku x ttup rapat sliding door..
Harap pagi esok Loli ada di rumah..
Mesti Loli tengah lapar sekarang..
Entah mana Loli tdo...
Sejuk kt luar...
Loli selalu bersin..

Pulang ya esok..
nanti kita jalan² di taman....
miss u Loli...

:'(

1 comments:

Buaya-Merah said...

salam ziarah

selamat dtg ke blog sy dan menjadi follower sekali k

www.buaya-merah.blogspot.com