Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Saturday, September 4, 2010

Shhh....~

propose???

hah? serius atau......
his mom already call me about the 'merisik ceremony'
And it will be held on THIS December (2010!!!)
his mom also already discuss wth my parents about the engagement..

Oh...........:|

badan terasa lemah
aku kebingungan...
teringat pria di sana yang bharap kedatanganku..
Aku pernah bkata kpd H.C " kalau serius,sila berurusan dengan parents saya"
tapi hal itu sudah lama.........
aku tidak menyangka dia akan seserius ini...

Oh.........:(

Bagaimana harus aku memberitahu A.S ttg hal ini...
Aku tidak mau melukakan hatinya ntuk kali kedua...

sesungguhnya aku tidak mahu keadaan seperti ini berlaku....
atau aku harus berundur diri untuk kedua2nya skali..??

bfikir sejenak....

[b.u.n.t.u]

0 comments: