Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Wednesday, September 8, 2010

Boxes . .Raya . .EnjoYed!

Baru tadi siap packing barang untuk orang disana...:) Sorry ya..lately im busy with my work. Jadi baru hari ini ada masa mau packing semua. Its a suprise 4 u. But if u read this, its not suprise anymore.LOL! hehehe..Di dalam box ada something 4 u.. Just a gift for lebaran. i hope u like it dear. But sadly, aku tidak sempat memasak kek batik untuk kamu..huhuhu..tapi tak apa, ganti yg lain. sedap juga..made from malaysia ^___^v

Raya tahun ni spt raya 2 tahun yg lepas. Aku tidak dpt balik kg dimana semuanya berkumpul..huhu..i hate it~ tinggal aku sendiri yg beraya di sini..sob sob sob~ Entah bila agaknya dapat berkumpul ketujuh2 ahli keluarga sambil menolong bapa membakar lemang,masak buras,etc...shopping bersama wati dan mama membeli bahan2 keperluan untuk memasak rendang..tolong mama msk[tlg lihat...:)]. Rumah riuh dengan teman2 yg datang ke rumah..mengukur baju raya bersama2...Dapat duit raya dari bapa:)Dan yang paling aku rindu bersalam-salaman di pagi raya. Meminta maaf dengan bapa sama mama. :'( Sorry, aku tidak dapat pulang....kerana urusan kerja. Hari2 dengar lagu "balik kampung-sudirman" membuat aku sedih. Bila lagi kita dapat berkumpul...?? i miss that moment!! nanti aku akan call...[ma,jangan nangis..nanti aku nangis juga...uwaaa~]

Aku offday pada raya ke-4/5.not sure if raya on 10th or 11th...maybe i just stay at home,watching tv..dan mungkin akan beraya ke rumah teman2 yg terdekat.hmmm...tapi yang pasti aku ama teman serumah akan main mercun!!! la la la ...best juga. lepas geram....hurm..what else...?

Oh..
Disini Aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN kepada family yg berada di Sabah, Makassar, K.L dan di Mana jua anda berada dengan ucapan>>>>Drive slowly,Think ur love One, Sambut lebaran dengan sederhana dan selamat semuanya ya ^___^v

Love,
++eiyrna++

2 comments:

buaya said...

salam ziarah...

dijemput menjadi follower sy k

buaya said...

salam ziarah..

dijemput menjadi follower sy k