Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Friday, August 13, 2010

Sabar iTu SeparuH dari ImaN ^__^v

Kapal delay lagi...walhal aku msuk jam 5am..assignment start jam 7am. Sjuknya di Pc ni..sempat sahur di rumah sebelum pgi kerja..'pc' yang tidak henti2 mau mnambah assignment mbuatkan aku penat sekali hari ini..aku dengan Hadi tpaksa 'osom' utk mnentukan siapa yg akan bt kapal EK347...cian kaw hadi...aku tau kita sma2 penat tu pn gara2 lepas buat kaunter srilankan airlines..mmg btul2 keling kapal tu..suka hati bila mau terbang..hu....! tanx to Pak Arda (rep.merpati airlines),duit rayanya terlalu awal..hehehehehe~

Loc: Bazaar Salak Tinggi :)
>> pergi dengan anne dgn kak NuruL..byknya mknan yg dibeli....bt stock aja smpai sahur..heee. aku beli, air tebu, ayam golek (lagi...), kuih onde2...tau fu fa sma kurma..wala...banyak! -tp sygnya...mknannya tidak ssedap smlm....- telan sja la kuih onde2 ni....huhuhu...

mata ku pedih..

p/s : mOon..ya, saya masih sayang dia..ehehehehe...

0 comments: