Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Sunday, August 22, 2010

Kanan & Kiri . . .

[sepatutnya aku post smlm blog ni...nevermindlah...:)]

Hari ini aku ke mall. Tujuan utama hanya ingin membeli brg2 for my kek batik..(jgn muntah baca blog aku yg hanya tahu memasak kek batik.LOLz!) after that(aisey..), aku round2 kt Giant...Oh! sesungguhnya aku tak ble melihat perabot2 yang comel! aku beli 1! just rm20 je..xlah mahal sangat. its not cute at all...ble la matching kn dengan almari gue..ehehehe..then singgah watson membeli brg keperluan kerja aku..(as usual, GIRL THING!)

Jam menunjukkan 7.15 dan aku masih mencari tempat makan..amboi! ramainya! finally aku beli air mineral dan berbuka dalam kereta..dengan makan langsat! hahaha~ then pergi makan kt starhut,Nilai. hu...cedap sangat2! (Pari Asam Rice, Ribenna Lemon,2 boiled egg) perghhh!!! mmg trus ketat perut aku! miahahaha...masa utk pulang!

Singgah jap kt maybank....

Aku melihat ramai orang mengelilingi Celcom Booth. hu! OMG! ada jual iPad lar.. rm900 only! tapi.....made in china..patut la...hmm...(bpikir nk beli ke tak) Tapi ada yang bilang " Belilah mengikut keperluan, jangan mengikut kehendak!" uhuu...(ttp bpikir nk beli ke tak....) so cute!

On the Way pulang rumah baru singgah kedai mmbeli brg keperluan KEK BATIK Ku..:)

P.u.l.a.n.g

Penat seh berbelanja camni...hopefully it just happen once in a month! wah my room ada keong! ahahaha...(keong=siput) Aku ada beli jam dinding keong! terasa sempit pula bilik aku. Kanan Kiri Kanan Kiri penuh dengan perabot2 comel aku..rasanya aku harus stop membeli barang2 perabot nih..ehehehe..nanti nk tdo pun susah.

Lets Dance!
Aku,Anne dengan Rara menari dlm rumah..best dpt release tension dan mengeluarkan peluh..(kira exercise la ni...) ahahaha...ciap amik vid lg..wohohoho!!!~ dan sudah semestinya vid untuk simpanan peribadi!

**OnliNe!
menunggu gendut pulang...
B'wc.....
heppi^_^
la la la la ...

Sekian,
Assalamualaikum Wbt

0 comments: