Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Thursday, February 9, 2012

Welcome to " KOTA KERIANGAN " ^_^

yeah!
Akhirnya dapat juga datang sini lagi..
Even dah banyak kali postpone, sampai juga..
yes! yes! yes! ( im so excited! )


Ya.sudah 6 tahun tak datang ke sini. phew~
At 1st, kami nak stay 2 malam. Tapi memandangkan hubby pula yang tak dapat di-release-kan oleh bos, so stay 1 nite only.bole la.drpd x pegi kan.


Kami bertolak jam 7pm. PM ok! masa tu saya dah terbayang kabus tebal kat sana.adoi!~mesti ngeri..dah la lalu lebuh raya karak. Sebenarnya sebelum bertolak dari rumah, saya ada discuss ngan hubby...nak pegi ke tak...but tgk huby excited sgt..(dia yang packing brg²..time tu saya dh xde mud nk pegi) ikut je la....


||Arrive||- 8.45PM ( Alhamdulillah.....)


haaaa...chu!!
Sejuk sangat²!!!
Kitorang checkin kat First World Hotel.
(Ada cerita lucu sebelum ke lobby.ehe.sori.xbel la citer kt c ni)


Satu yang buat saya kesal ialah layanan di checkin counter. Dia boleh pandang kami lain macam. Memang obvious sangat! Tau la kami tak pakai pakaian yang bling²! My hubby sambil letak tangan di bahu saya bagitau staff tu "she's my wife". Staff tu sengih² je. isk~ geram tgk dia. Hubby bagi keluar pass kerja EVA AIRWAYS.(1 of the advantage work with airline.got discount!)Then, baru la staff tadi gelar my hubby "sir". WTfrog! x suke dgn staff yg racist mcm ni.isk. Saya keja ground staff pun xde nk beza² kan taraf passenger/customer.isk.isk.isk.


enough for that silly staff.
Jom Enjoice bersama kami!




















sekian.

0 comments: