Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Sunday, February 26, 2012

beza perempuan da lelaki

Entri kali ni mungkin ada kaitan dengan hidup dan tiada kaitan langsung dengan yang telah meninggal dunia.


Kita (perempuan) akan merasai perasaan seperti ini..
Mereka (lelaki) akan buat 'dont know'


Maksud saya perasaan ini ialah... terasa terasing, kenapa dia semakin hari semakin berubah?, etc


Kalau ikutkan hati, saya nak je ckp " kalau tahu dulu kau tak sanggup hidup susah senang dengan saya, saya takkan terima kamu!" atau pun... " Saya ingatkan kamu akan memimpin saya, Tapi saya pula kena pimpim kamu, Padahal kamu memang pure Muslim!"


Tapi kata-kata begitu sudah tidak bermakna kerana "nasi sudah jadi bubur"...Baik buruk dia kena lah terima. kan!


Kalau perempuan selalu je di kaitkan excited yang melampau-lampau. Contohnya, dah declare BF/GF, fiancee and Husband & Wife mesti perempuan yang melebih-lebih letak pix la..cerita dari A-Z sepanjang majlis...Siap buat wallpaper dlm hp. 


Tapi..lelaki? Sedih~ cut-my-finger kalau anda yang membaca ni tidak setuju kalau saya berkata 80% dari bloggers atau Facebook merupakan kaum hawa.... Lelaki on9 hanya untuk bermain game. Yang dah kahwin tu, buat ape diorang nak upload² pix mesra korang kan. dah kawin dah lah.....katenye~


Tapi buat kaum Adam di sana, kitorg tak minta korg buat mcm kami, tapi in reality hargai lah kami. Sayangi lah kami. Bertanggungjawablah sikit. Jangan nak menumpang kesenangan orang lain je, even itu adalah one of ur family. sedih.sedih.sedih. 


Jangan propose Kami kalau kamu belum bersedia memikul semua tanggungjawab ini. Terima Kasih.


Saya sayang Hubby saya.


Sekian.

0 comments: