Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Saturday, September 24, 2011

PHEWww..haa....

mengeluh ye..
yes! im so exhausted!
Hari ini saja saya kena photoshoot dekat taman yang berhampiran untuk persiapan kad kahwin dan juga banner. :: Credit to my friend Hera yang jadi jurugambar :) ::
definitely ni bukan pix for my banner..saje je amik pix b4 going home c:


Penat.Penat.Penat.
But happy sebab ada juga benda yang boleh saya buat untuk my wedd. Apa tidaknya, Dari urusan pelamin,katering,dewan,undangan tetamu dan yang lain² di uruskan oleh my bro Ijan and my Sis Zurinah..Saya just prepared apa yang patut. Oh ya. Semalam pergi fitting baju dengan Nini & Hera. Bergegar juga lah butik kak Jue tu sebab kecoh sangat.haha!!!


1 2 baju je yang saya cuba-try-test. Yang lain macam tak kena dengan tema. huhuhu~!
will be my baju sanding.cantek la kak jue! gud job!
Lupa nak amik foto time fitting baju nikah.uhuuuu..(minggu depan la i try to post)


The next picture di temani my fiancee. even just 1hour.berbaloi lah juga..banyak baju x muat.haha..tu la..ur stomach looks like 3 month prenancy la darling.hikhikhik..its ok, boleh otter lagi ^_^ ( u said im fat, tapi semua baju saya fit ok..dear yang x ble butang baju.baru tauk! miahahahahaha!!) ketawa jahat.ouch!

Really like this blue dress!!!


apek pakai baju melayu ^_^ comel!

Oh.My.Allah.
I got 4 hours to get ready going to work.
sempat tak lelap sekejap.sekejap saja. 
bye.

0 comments: