Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Sunday, September 11, 2011

mixtured?

Salam lebaran untuk semua. Baru kali ini saya dapat meng-update blog saya ini. Alasannya, saya terlalu sibuk dengan perkerjaan. Kelmarin saya bersama² yang lain buat open house. Ramai yang datang. Kawan saya juga ada. Sangat gembira! Tak sempat nak snap² dengan diorang. Al maklum saya berada di dapur. 2nd round masak. Ramai sangat. hu la la ~


Jangan peningkan kepala anda. Ceciter kali ni sedikit mix...Biasalah, selalu lupa nak update sampaikan saya terlupa apa yang terjadi baru² ini. Oh ya, recently, member serumah kehilangan barangan berharga iaitu gold necklace. Apa lagi..itu yang menjadi topik hangat kami di rumah. Siapa lah pencuri itu!! Memang Sial! Sabar ya mun...Insyaallah jumpa lah nanti.


Dunkin Donut...

Tiba² mengidam nak makan dunkin donut. just DUNKIN. Balik kerja terus beli. hu....~Saya suka yang ada Peanut. sedap! sayang..tinggal 1...kalau tak, semua saya sapu.....

0 comments: