Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Wednesday, August 17, 2011

Home Sweet Home!

Wah...saya sangat penat~ Apa tidak, Habis kerja saya terus amik flight KUL-BKI. Bestnya dpt balik kampung! Rindu dengan suasana mcm ni ( suhu spt di london! haha!) Tadi baru habis bersahur dengan keluarga (my big sis je xde). Rindunya di kejutkan dengan my mum~ (mama suka ketuk pintu mcm sedang bertukang..sambil jerit " erna...oh erna....bangun~ x lama lagi imsak. Kan mama bilang jgn kunci pintu".....
Dulu, last sahur sama² time 2003...lama KAN! Saya balik hari ni pun di sebabkan tidak dapat beraya bersama² LAGI.... :( Baju raya tetap ada di tempah..(nanti saya post baju raya saya ok.)


Saya x tau apa nak update post lagi ni sebab mama dah pesan minta tolong kemas²kan rumah. (sumpah rumah ni berhabuk!) Ok maaa... ciau...

0 comments: