Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Wednesday, February 9, 2011

psycho!!!!

Semalam saya menerima SMS yang berunsur kejahatan. At 1st aku just ignore. Mungkin ade member yang nak main²..tapi ade 1 sms yang menakutkan! Dan terus ke Balai Polis Nilai.
Berikut merupakan SMS² yang di hantar oleh beliau dan SMS yang aku reply:

0175949298 : Saya takut.tolonglah saya
AKU : who's tis?
0175949298 : Jamil.please help me.
AKU : Jamil?
0175949298 : Iya. saya jamil syukor.saya takut.along da kejar saya.saya nk pnjam 5k.atau nanti saya dipukul mereka.
AKU : Tpi sy xknl ko la..Cmne nk tolong. Cmne leh dpt number aku ni? Mmber2 ko mne??
0175949298 : Tolong eiyrna
(im not replying his sms..and he send another sms)
0175949298 : Saya sedih.kalau macam ni saya nk bunuh diri.
AKU : sori aku xknl kau
0175949298 : Mlm ni saya akan hantar bomoh.
AKU : Ape ni?? Kalo ko nak htr bomoh,baik ko antar ngn along yg kjar ko tu..adoyai.
0175949298 : Sbb saya minat kt awk.
(im not replying his sms. And he send another sms)
0175949298 :Bomoh ni xwt org sakit.awk jgn risau.HEHEH
0175949298 : Tunggu je.kalau tidak sekarang,nanti syg
(end of sms)

Aku xnk fikir hal² gini..tapi memandangkan die ade mention pasal "nk hantar bomoh". Aku mulai xtentu arah..nowdays, people cn make everything they want. termasuk hantar² bomoh ni. Hati ku semakin x tenteram. Terus kol BP Nilai. Dorang suh pg BP untuk buat report. So crazy this guy!! Sampai aku xleh tido fikir pasal ni
my police report
Kate mereka (Polis), dorg just buatkan report je dulu. kalau nk tau cepat spe orgnye kne pg cyberjaya (telekomunikasi deparment). Soon...Aku akan pg cyberjaya. Aku nak tau spe org ni. Mental kot! memang bangang la kalo die nk bt main²!!! Aku saman trusss! Kalau bukan esok, nanti ye sayang!!! F**k!!!


|| EIYRNA MELAPORKAN DARI BILIK BERITA TV5 ||

0 comments: