Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Wednesday, February 2, 2011

Perbezaan Semalam & Hari ini

Semalam . . .
Airmata aku deras mengalir
Entah kenapa
Mungkin aku dilanda kebosanan yang melampau²
Atau tidak bertemu si Dia yang ku rindu
Aku menangis...dan menangis lagi...
(sampai kerongkong aku merasa tegang sekali)
Hp berbunyi. Tertera di skrin -> ^my.fiancee^
Si Dia bertanya " ayya kenapa? kalau ada masalah bgtau.jgn diam²"
Aku pun xtahu mau jwb apa...
Airmata aku mengalir deras lagi...dan lagi...:'(
Aku tidak menjawab pertanyaannya..
"Jangan bt dear takut" katanya...
Aku cuba menyembunyikan tangisan ku..
"dun worri...syg x apa²..."
Dia janji untuk datang ke rumah esok.
Tiba² airmata ku kering begitu sahaja.......

Hari ini...
Dia datang dengan senyuman
Masih menagih jawapan ku semalam
"kenapa ayya nangis semalam?"
Aku senyum.
"cengeng" katanya. Sambil mengusap rambut ku yang masih basah.
"siap²lah.."katanya. "mau kemana??" aku buat² muka terkejut. Walhal aku tau dia akan bawa aku jalan² hari ini.
"cepatlah..kalo lambat siap,stay rumah ja lah"katanya.
"ok²!" berlari menuju ke kamar..Dia menonton HBO di ruang tamu.
Destinasi yang kami tuju: SEREMBAN. Tempat yang belum dia pernah 'drive'...hehehe..
Katanya mau mencari kasut baru untuk kerja. Jadi im her 'GPS' all the way to SEREMBAN!
Aktiviti selain mencari kasut barunya...CINEMA at Terminal 2. Movie: KHURAFAT.
Movie nya tak lah seseram yang aku dengar dari teman² ku..hurm.. 2STAR je.
Tapi best juga dapat spend time together with him.
On the way balik Nilai, singgah kat Tmn.Semarak. Ada pasar malam. Beli barang dapur je.
Confirm dia minta masakkan untuk esok sbb Dia yang pilih barang² dapur... c:
So i have to wake up early tomorrow ^_^

Lihat perbezaannya?
Saia dapat lihat....heeeee
Luv u berjuta² kali my Dear Fiancee
Tanx for brighten my day everytime i felt so sad (even xtau kenapa sedih)
MMmmuahhh!!!
++Time to sleep++

0 comments: