Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Saturday, February 26, 2011

bersyukur punya keluarga sebaik kamu ^_^

Am i normal?
tym aku tau one of my friend susah..aku akan tolong sedaya upaya
Dulu nasib kami sama. 
Tapi sekarang tidak lagi.
Dia dh ada arah tuju hidup.
Aku masih mencari²...walhal kami sama² berjuang tempoh hari
Dia dpt aku tak.
Bukan aku tak nak dia bjaya, tapi lihatlah diriku.
Aku hanya mampu memendam perasaan supaya dia tidak terasa.
Aku tak nak nanti dia fikir aku tak ikhlas tolong dia.
Semasa makan malam bersama fiancee aku, ada suara yang berkata "sebab tlg kawan ko pula yg x dpt.."
ahh~nak sakitkan hati aku lagi...
Dari kecik aku suka bagi² apa yg aku ada.
Biar sama² senang..
Tapi in d end of d day, aku juga yang tak dpt apa²..
Aku sikit pun tak fikir psl tu..
Bila fikiran dah matang baru aku terfikir "oh shit!"
Biar lah dia berjaya.
Mungkin bukan rezeki aku..

Pagi tadi aku menerima sms dri sis in law..
Suruh dtg ke tempat kerjanya..
Monday got interview...(again?! i hate intvw session!damn!)
as Customer Service Officer.
Aku tak bfikir 2 atau 3 kali.
i say yes i'll come...
hurm..
Dan petang tadi my fiancee bw ke a.asia..wth my resume
hurm..
another application for job(gosh!)
as Ground Service Agent.
Aku bsyukur punya 'bakal' keluarga baru yang mengambil berat sgt²...
TERIMA KASIH untuk semuanya ya..
Kalian tidak putus² support aku.
Kesedihan tempoh hari sda recovered blk :)

Tapi sedih dengan kwn yang aku tolong tak pernah tanya khabar aku..

0 comments: