Blogger Backgrounds

Followers

MY OFFICIAL DIARY

KiNda SecRet LateLy c:

Thursday, October 28, 2010

back again!

hai hai hai!

lama tidak mencoret something di blog aku ni..terasa rindu..Huuu~
oh ya..ramai juga yang buzz2 aku di ym.."y u not updating any story on ur blog anymore??" sorry ya..aku lg suka bblog di tempat yg aman skg...mau meluahkan perasaan pon dah susah..ade je yg suke memperkotak-katikkan ayat aku.adoi~ TanX for LISAsuciLGberseRi dan KUKi_GaRopah..and the others...aku nk mention nme2 yg lain tpi di tutup mulut..aakaakak..kata mereka NO PUBLICITY PLS! hahaha..

Lets start wth my story..

last week aku n HC n my sista pg maLL, then ade la pla booth yg jual2 hp,camera,..ramai org weh..BB -rm499 je. bese la china. hahaha..tp aku tgk tu.. aku beli handycam je. aku kn suke main records²..eheee..senang la nnt aku nk amik video.yeay! canon bebeh~ Hc pla beli iphone 3.5gs..wth only 799..aku xtau pla hp skg dh xde tax..ptt r murah giler. (yg aku tau rokok, ayam, daging dh naik hrga..) rmai la juga yg mmbeli..mcm beli sayur di pasar je. aku nk je beli yg GPS tu..tp atm crd x bwa.uhauhauha..

the latest story aku dpt tau.........
My besties dh pregnant! congrats ya PN.ATHIRAH MD.HANAPIAH! dh 8weeks katanya.. wah²..lepas ni kene tkr uniform r..kihkihkih..aku x kire, aku nk jga jd mummy angkat! ehehehe...mungkin berkat dr mak tira yg g menunaikan umrah..lepas ni kne jage 2 orang dh...baby ngan 'appa'..hahaha~

itu je kot story yg aku ade.
pening gak ni skg nk pikir sal engagement day yg x lme lg..
brg hantaran dh ade.tukang makeup dh ade[my sist]. ape lg erk..
rsenye..x pyh la pelamin² kannnn....rumah aku kecil dan comel. arap2 muat la org dtg nnt..oh ya! bju tunang aku....!!! ni yg bt aku cuak ni...aku blom lg g tgk.. kate akak yg buat bju aku tu..seminggu b4 aku fly ke sabah kne g try..adoi..mslhnya skg ni aku dh naik 2kg lg..ntah muat ke x..takut gak tem aku pkai ade lak yg tkoyak. oh tidak!


the.end

0 comments: